Casa a Valldoreix

Property overview

Type
Casa
Contract
Alquiler
Location
Valldoreix / Sant Cugat del Vallès
Area
750 m²
Baths
4
Beds
4
Garages
2

Any de construcció: 2000.
Habitacions 4 Dormitoris 4 Banys 3 Superfície habitable 340 m² Superfície total 340 m² Superfície de la parcel·la 751 m² Garatge 2 Parking 2

Bonica casa aparellada a 3 vents, de 340m2 en parcel·la de 750m2 totalment plana, amb garatge separat però cobert per a 2 cotxes, jardí i piscina.
A la planta baixa entrem al rebedor, amb armari encastats sota l’escala, accés a saló-menjador de 45m2 amb llar de foc i sortida a la terrassa coberta, gran cuina office de 35m2, amb zona d’aigües independent i sortida a terrassa i zona jardí i piscina, una habitació doble i un bany amb dutxa.
A la primera planta, trobem una zona despatx / multifuncional de 15m2, un passadís amb accés a 2 habitacions dobles, 1 bany complet amb banyera i dutxa, també l’habitació suite amb vestidor i bany complet amb banyera i dutxa i sortida a la terrassa solàrium.
A la segona planta tenim un “altell” sala multifuncional, amb sostres de fusta i sortida a una petita terrassa.
Finestres de PVC oscil-batents, amb doble vidre, terres de la planta baixa de marbre i de parquet a les altres, Llar de foc..

  • Armaris
  • Calefacció
  • Exterior
  • Parking
  • Parquet
  • Piscina
  • Terrassa
01
Actions
  • Baths3
  • Beds3
  • Area1500 m²
14 TOP
Actions

Casa en La Floresta

825 € mes

  • Baths1
  • Beds2
  • Area-

Comparar immuebles

No properties found.
Compare

Últimos inmuebles